سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/3/18
5:50 ص

مجادله جلیلی و ولایتی
مجادله ولایتی و جلیلی درباره پرونده هسته‌ای
مرجع : فرارو
علی اکبر ولایتی و سعید جلیلی دو نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری امروز در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری پیرامون سیاست خارجی و داخلی به شدت یکدیگر را به چالش کشیدند.
 به گزارش افکارنیوز، علی اکبر ولایتی در بخشی از مناظره در ادامه پرسش رضایی از جلیلی پیرامون توافق آژانس و ایران در دوره علی لاریجانی و دلایل به سرانجام نرسیدن آن خطاب به جلیلی گفت: با تائید نظر آقای رضایی بگویم که آقای لاریجانی به توافق نزدیک شده بود اما وقتی به نتیجه نزدیک شده بود یکی از مقامات کشور در نماز جمعه گفته بود که ما مذاکره نمی کنیم و آقای سولانا عقب نشینی کرد. این موارد دیگری هم دارد.

در این لحظه جلیلی خطاب به ولایتی گفت: این اطلاعات درست نیست. درباره خودتان هم اطلاعات دقیق تر را میگویم.

سعید جلیلی نیز در بخشی دیگری از مناظره بار دیگر ولایتی را خطاب قرار داد و گفت: شما در دوران خود هم فرمودید من با دنیا آشتی خواهم کرد و قهر نباشیم. در بحث روابط بین الملل قهر و آشتی مثل مسائل فردی نیست. بحث منافع است. اگر منافعمان تعارض داشته باشد باید دفاع کنیم. الان که از مردم بحرین دفاع میکنیم به معنای قهر با دنیا هست؟ یک زمانی با بن علی و مبارک قهر کردیم و امروز مردم این کشورها با ما دوست هستند. در دوران 16 سال شما مسئولیت برخی کارها را می پذیرید؟ یکی اش گفتگوهای انتقادی با اروپا. بعد از موضوع جنگ اول خلیج فارس. آنها گفتند در بیانیه 1992 که باید گفتگوها انتقادی باشد درباره نگرانی راجع به رفتار ایران و بخصوص درباره حقوق بشر و سلمان رشدی و ... آخرش 7 سال بعد بیانیه دادند و آن حکم را دادند درباره هاشمی و گفتند ملاقات در سطح وزیران با ایران تعلیق می شود. باید اینجا تحلیل دقیقتری ارائعه کنیم. 598 بعد از حمله صدام به کویت و بعد از اینکه هیچکس دفاع نکرد از صدام، این قطعنامه صادر شد. این حاصل تلاش 8 سال رزمندگان است. قبل از حمله صدام به کویت کاری توانستید بکنید؟

علی اکبر ولایتی در ادامه به جلیلی پاسخ داد و گفت: دیپلماسی این نیست که برویم و در کشور دیگر خطابه بخوانیم. سارکوزی از من دعوت کرد و ما به توافق رسیدیم. اما بعد متوقف شد. در همان زمان با تاکید آقای رئیس جمهور به فرانسه رفتم بعد دولت ایران به نماینده دولت فرانسه گفت که کسی که آمده پاریس نماینده ما نیست. آنها پذیرفته بودند که سانتریفیوژ کار کند فقط تعدادش محدود شود. هم غنی سازی داشته باشیم و هم مشکلات بین المللی پیدا نکنیم. مطلب دیگر در باره روسیه است که آقای پریماکوف گفت که اگر قول بدهی و آقای پوتین بیاید و دست خالی نباشد اما این اتفاق نیفتاد. پیشنهادهایی هم که آخرین گفتگوهای هسته ای شد نیز همین را نشان می دهد پیشنهادهایی در باره توقف و کاهش برخی فعالیت ها مطرح شد و به جای آن چند تا از تحریم ها برداشته شود اما اتقاق نیفتاد. مذ اکرات هسته ای به شیوه فعلی اشکال دارد و مشکلات از اینجا آغاز شده است.


ولایتی ادامه داد: درباره آنچه آقای قالیباف گفتند، نماینده اش آقای اسماعیلی هم در جلسه دیگری گفت معلوم شد از تاریخ اطلاعی ندارم. ملاقات من و میتران بعد از جنگ بوده و هیچوقت نگفتم با میتران قهوه نخوردم. در رابطه با صحبت جلیلی، بنده عرض میکنم دیپلماسی این نیست که انسان در برابر کشورهای دیگر خطابه بخواند. دیپلماسی این نیست که ما یک طرف بنشینیم و آنها طرف دیگر و ما حرف مشخص بزنیم بدون اقدامات دیگر. اینکه می فرماید مال 20 سال پیش است و الان وضعیت فرق کرده ناچارم موضوعی را مطرح کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه روایت کرد: زمانی بعد ازاینکه به قطعنامه های شورای امنیت نرسیده بودیم، آقای سارکوزی مستقیم از من دعوت کرد، برای مذاکره. من با رئیس جمهور صحبت کردم گفت برو. رفتم و یکساعت ملاقات کردیم. ما با سارکوزی درباره عدد سانتریفیوژها به توافق رسیدیم که غنی سازی تعلیق نشود. مثلا 4-5 هزار سانتریفیوژ داشته باشیم. قرار بود ظرف یک هفته یک تیمی به ایران بیایند. سارکوزی گفت من به ایران می آیم و دست دولت و رهبر شما را می فشارم. من آوردم در داخل کشور و منتقل کردم کار متوقف شود.

وی افزود: همان زمان که با تاکید رئیس جمهور به فرانسه رفتم ، قائم مقام وزارت خارجه کاردار فرانسه را خواست و گفت که این آقا که آمده نماینده ایران نیست. متاسفانه دولت جواب نداد و نه تنها جواب نداد، موقعی که چنین حرفی به کاردار زدند، وزارت خارجه گفت اگر این خبر زودتر به فرانسه رسیده بود ملاقات تو و سارکوزی لغو شده بود. می شود کشور را به تحریم ها نرساند. در رابطه با روسیه هم همین اتفاق افتاد. گفتند اگر قول بدهی پوتین بیاید ایران و دست خالی برنگردد ما او را می آوریم. من آوردم ولی بازهم کارشکنی کردند.

ولایتی پیرامون مذاکرات هسته ای جلیلی در آلماتی اظهار داشت: در آلماتی 2 آنها پیشنهاداتی کردند که میشد پیش رفت ولی آقای جلیلی نپذیرفت. گفتند غنی سازی 20 درصد را تعلیق و فردو را کند کنی، 3 تحریم را برمیداریم. در پاسخ به آنها گفتند این کارها را میکنیم شما کل تحریم را بردارد. حرف من این است که باید قدم به قدم پیش رفت. کاری که کردند نشان داد نمیخواهند کار پیش برود. اصولگرایی انعطاف ناپذیری نیست. در رابطه با مصالح ملی باید بتوانیم از دیپلماسی به نحو احسن استفاده کنیم. دیپلماسی معامله و تعامل است. سرسختی نشان دادن نیست. دیپلماسی بیانیه پشت میز خواندن نیست. اگر اینطور نبود وضع ما به اینجا نمی رسید.

جلیلی در ادامه به ولایتی نیز گفت: اگر اطلاعات دیگرتان مانند اطلاعات نشست آلماتی باشد که واویلاست. نوار آن نشست هست و خدمت آقا (مقام معظم رهبری)ارائه شده است. آیا باید افتخار باشد که یک کارشناس در کاخ الیزه (لوید) می خواهد بیاید به ایران و نیامد؟ در آلماتی ما گفتیم که ما حاضریم گامهای متقابل برداریم. کاری که آنها درش گیر کردند و جوابی برای منطقمان نداشتند، امروز متاسفانه از سوی فردی مثل شما باید اینطور بیان شود؟ واقعا سوالم این است که اگر اینگونه در سیاست خارجی که حوزه جدی است و منافع کشور است برخورد کنیم حتما نمیتوانیم. کی گفته در گفتگوها فقط اعلام موضع کردیم؟ از سال87 فقط یک قطعنامه صادر کردند و نتوانستند دیگر اجماعی داشته باشند. 

ولایتی گفت: جناب دکتر جلیلی کلاس فلسفه نیست. شما چند سال مسئول هستید و هیچ پیشرفت نکردید . بلکه مشکلات بیشتر شده است. هنر دیپلمات این است که تلاش رزمندگان هدر نرود.

جلیلی پاسخ داد: حوزه سیاست خارجی حوزه اندیشه است و ما باید بر اساس اسلام ناب این کار را دنبال کنیم. آقای ولایتی جوابم را ندادند در باره گفتگوهای هسته ای؟

92/3/18
3:46 ص

یادداشت
پاسخ به هفت شبهه انتخاباتی درباره جلیلی

در یاداشتی به هفت شبهه انتخاباتی درباره سعید جلیلی از جمله اینکه وی گزینه مورد حمایت حلقه انحرافی است و یا اینکه وی تیم، برنامه و سابقه اجرایی نداشته و در نظر سنجی مقبولیت ندارد، پاسخ داده شد.

خبرگزاری فارس: پاسخ به هفت شبهه انتخاباتی درباره جلیلی

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در یادداشتی تحت عنوان «آیا جلیلی کاندیدای دولت و حلقه انحرافی است؟»، به 7 شبهه انتخاباتی که در خصوص سعید جلیلی مطرح شده، پاسخ داده شد.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

از همان روز که سعید جلیلی پای در ستاد انتخابات وزارت کشور گذاشت تا در پاسخ به مطالبات مردمی برای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود، شبهات ناجوانمردانه‌ای مانند مین های دوره جنگ برای تخریبش در رسانه‌های وابسته به جریان زر و زور و تزویر کاشته شد تا شاید پای جلیلی با رأی بی منت مردم به پاستور نرسد.

شبهات متعددی در طول همین چند هفته منتشر شده که شاید پاسخ به آنها ضروری هم نبود اما از آنجا که توپخانه رسانه‌ای برخی رقبای انتخاباتی در کنار تهاجم سازمان یافته رسانه‌های بیگانه حجم انبوهی یافته و تا روز انتخابات قطعا بر شدت آن افزوده خواهد شد، به ناچار اشاره کوتاهی به برخی موارد آن می کنیم:

1. سعید جلیلی گزینه مورد حمایت دولت و حلقه انحرافی است!

این شبهه بدون هیچ دلیل و نشانه‌ای از حدود دو هفته قبل توسط چند رسانه خاص و با هدف دلسرد کردن هواداران وی منتشر شد و بلافاصله نیز مورد عنایت برخی رسانه‌های دیگر قرار گرفت؛ بر اساس اطلاع موثق در هفته آینده نیز بر حجم انتشار آن افزوده خواهد شد. در این باره باید گفت:

الف) در میان کاندیداهای موجود، جلیلی گزینه‌ای ولایت‌مدار، مردمی، ساده‌زیست، مقاوم، استکبارستیز است که با شعار اصلاح ساختار اداری و آزاد سازی ظرفیت‌های انقلابی توده‌های مردم، وارد گود انتخابات شده و توانسته بدنه جریان انقلابی را همراه خود کند. این ویژگی ها او را به شاخصه‌های احمدی نژاد سال 84 نزدیک کرده و به همین دلیل برخی کاندیداها که 8 سال برای چنین روزی برنامه ریزی کرده‌اند را نگران کرده است.

بی شک این شباهت نه‌تنها نقطه ضعفی برای جلیلی بشمار نمی آید بلکه نقطه قوت اوست؛ چرا که انتقادات اصلی بدنه این جریان، متوجه احمدی نژاد سال 92 است نه احمدی نژاد سال 84 که اتفاقا رویکرد و عملکرد موفقی داشته است.

ب) دقیقا به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب در اولین روز فروردین امسال در مشهد مقدس در بیان شاخصه‌های رئیس جمهور آینده فرمودند: «این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس ‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعف‌هائی که وجود دارد. این را همه توجه کنند؛ رئیس ‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌‌الحصول رئیس ‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعف‌های او را نداشته باشد... آن چیزهائی که امروز برای دولت و برای رئیس‌ جمهور نقاط قوّت محسوب می شود، اینها باید در رئیس‌ جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین کند؛ آن چیزهائی که امروز نقاط ضعف شناخته می شود - که ممکن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید - این نقاط ضعف را باید از خود دور کند. یعنی ما در سلسله‌‌ دولت‌هائی که پشت‌ سر هم می‌آیند، باید رو به پیشرفت باشیم، رو به تعالی و تکامل باشیم، تدریجاً بهترین های خودمان را بفرستیم؛ هر کسی می‌آید، پایبند به انقلاب، پایبند به ارزش ها، پایبند به منافع ملی، پایبند به نظام اسلامی، پایبند به عقل جمعی، پایبند به تدبیر باشد».

این سخن رهبر انقلاب بدین معناست که نه تنها شباهت به ویژگی ها و محاسن دولت و رئیس جمهور فعلی نقص نیست بلکه چنانچه کاندیدایی معایب رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد، این شباهت را باید حُسن و نقطه قوت او دانست.

ج) البته این فقط سعید جلیلی نیست که برای تخریب وجهه‌اش چنین اتهامی را متوجه او می کنند بلکه مدتی است جریانی هرگاه گفتمان انقلابی را مزاحم قدرت‌طلبی خود می بیند، با چنین اَنگی برای از میدان به‌درکردن آنها وارد می شود؛ همان‌طور که در جریان انتخابات مجلس نهم آیت‌الله مصباح و کاندیداهای شناخته شده جبهه پایداری را که بارها امتحان خود در عرصه سیاسی را با صراحت پس داده‌اند، متهم به ارتباط با حلقه انحرافی می کردند!

د) یکی از دلایلی که چنین نسبتی را به سعید جلیلی می دهند این است که وی حاضر به سیاه‌نمایی علیه عملکرد دولت فعلی نیست و اصل انصاف را درباره آن رعایت می کند؛ این نیز علاوه بر رعایت انصاف، از آنجا که توصیه رهبر انقلاب به کاندیداهاست، حُسن او به حساب می آید. در حقیقت سعید جلیلی و حتی بدنه جریان انقلابی با «گفتمان» رئیس دولت نهم و بخشی از دولت دهم مشکلی ندارد بلکه مانند بسیاری از دلسوزان با «عملکرد» احمدی نژاد به ویژه در سال‌های اخیر به ویژه از دوره خانه‌نشینی به بعد وی مشکل دارند.

هـ) احمدی نژاد 92 نشان داده که به احمدی نژاد 84 اعتقادی ندارد و از آن فاصله گرفته است؛ این را کاملا می توان از مواضع و جهت‌گیری‌های وی فهمید. به‌همین دلیل برای انتخابات یازدهم تمام سرمایه خود را در سبد گزینه‌ای به نام مشایی‌قرار داد که هیچ نسبت و شباهتی با احمدی نژاد سال 84 ندارد و حتی مشایی بی محابا اعلام می کرد که خیلی به سوم تیر یا چهارم تیر اعتقاد ندارد. گزینه منحصر به فرد احمدی نژاد فقط مشایی بود حتی وقتی چند تن از اعضای کابینه برای انتخابات ثبت‌نام کردند، احمدی نژاد آنها را مجبور به انصراف کرد. در نهایت مشایی به درستی به دست شورای نگهبان رد صلاحیت شد و احمدی نژاد نیز از آن روز به بعد تلاش کرده تا درباره انتخابات هیچ موضعی اتخاذ نکند تا به هیچ‌وجه بر مشارکت بیشتر آن نیافزاید و بلکه با کاهش مشارکت نشان دهد مردم از رد صلاحیت مشایی ناراضی اند! بنابر این نه احمدی نژادِ امروز اعتقادی به سعید جلیلی دارد و نه سعید جلیلیِ امروز، به جلب حمایت احمدی نژاد چشم دوخته است.

2. از کجا معلوم که جلیلی همانند احمدی نژاد به برخی آرمان هایی که امروز برای حفظ آنها به میدان آمده، پشت نکند؟

این شبهه نیز مانند سؤال قبل توسط برخی رسانه‌های خاص دامن زده می شود اما در این باره نیز می توان به نکاتی اشاره کرد:

الف) اصل وجود چنین دغدغه‌ای درباره شخصیت‌های سیاسی قابل ستایش و محترم است اما آیا مگر این نگرانی درباره عملکرد و آینده هر فرد غیر معصوم صادق نیست؟ پس چرا فقط درباره جلیلی مطرح می شود؟ آیا کاندیداهای دیگر می توانند درباره آینده خود به کسی تضمین دهند؟ آیا ما می توانیم درباره آینده خود به کسی تضمین بدهیم؟ هرگز نمی توانیم و برای همین هر لحظه باید به خدا پناه برد.

ب) وقتی از آینده کسی خبر نداریم، نمی توانیم درباره او قصاص قبل از جنایت کنیم و از هم اکنون او را محاکمه و برایش حکم صادر کنیم. دقیقا به همین دلیل است که بر اساس آموزه های دینی "ملاک حال فعلی افراد است" و نه گذشته یا آینده آنها.

ج) علاوه بر تمام این موارد باید گفت که اصل این اشکال به این معناست که آقای جلیلی در حال حاضر از ویژگی ها و شاخصه‌های قابل قبولی بهره‌مند است اما نگرانی اصلی ما در باره آینده اوست. با این فرض نیز باید پرسید آیا فردی که در حال حاضر به صحت و سلامت و توانمندی وی معترفیم، به عنوان یک گزینه اصلح نسبت به دیگران ارجح نیست؟

3. سعید جلیلی گزینه مناسبی است اما تیم کاری ندارد

این اشکال شاید در نگاه اول موجه جلوه کند اما با تأمل در آن درمی‌یابیم که این شبهه بیشتر به دلیل عدم شناخت دقیق ما از نوع فعالیت‌ها و وظایف شورایعالی امنیت ملی از یک سو و از سوی دیگر به دلیل تعریف غلط ولی رایج از مفهوم «تیم» در بین خواص جامعه است.

در این خصوص نیز باید گفت:

الف) همان‌طور که سعید جلیلی در برخی از مواضع خود اعلام کرده، باید بین «تیم» و «باند» تفکیک قائل شد؛ متاسفانه آنچه در بین نخبگان سیاسی ما رواج دارد، لزوم بهره‌گیری از برخی رفتارهای جمعی و حزبی با عنوان «تیم» است که در حقیقت باید آن را باندبازی سیاسی توصیف کرد.

ب) شورایعالی امنیت ملی مانند برخی شوراهای دیگر نیست که فقط در یک بعد فعالیت داشته باشد؛ این شورا دارای پنج معاونت است: معاونت بین الملل؛ معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی؛ معاونت حقوقی و قضایی؛ معاونت اقتصادی؛ معاونت دفاعی و امنیتی. علاوه بر این معاونت‌ها کمیته‌های مختلفی وجود دارد که مشاوران و کارشناسان متعددی در آنها مشغول به کار هستند؛ از جمله «کمیته تدابیر امنیتی مقابله با تحریم» یا «ستاد تدابیر ویژه اقتصادی» و ... بدیهی است که از میان اعضای پرشمار این مجموعه ها و آحاد مختلف جامعه که عضو هیچ باند و گروهی نیستند، می توان «تیم کارشناسی زبده‌ای» برای انجام مأموریت‌های مختلف سازمان داد.

ج) در حال حاضر نیز در بین حامیان سعید جلیلی افراد کارشناس و زبده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... وجود دارد که عضو هیچ‌یک از احزاب و گروه‌های سیاسی نیستند ولی از ظرفیت‌های کشور به حساب می آیند، حتی شاید در حال حاضر در کنار یکی دیگر از کاندیداها مشغول به فعالیت باشند و البته این مسأله سبب نخواهد شد که از گردونه تفکر انقلابی خارج باشند.

4. جلیلی گزینه مناسبی است اما از آنجا که بدون سابقه و در دقیقه 90 وارد عرصه شد، برای اداره کشور برنامه ندارد

این شبهه بیشتر از سوی کسانی منتشر می شود که سال‌هاست به‌طور غیر مستقیم مشغول فعالیت انتخاباتی هستند و در این راه از تمام امکانات عمومی نیز بهره‌ برده‌اند! در این باره نیز باید گفت:

الف) متأسفانه به دلیل ماهیت فعالیت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، فعالیت‌های این دبیرخانه رسانه‌ای نمی شود و الا کاملا مشخص می شود که مسئول چنین جایگاهی در حقیقت وظیفه تشخیص مسائل، رصد و پیگیری موضوعات مهم و کلان کشور را به عهده دارد؛ دقیقا به همین دلیل دبیر شورایعالی امنیت ملی در شاهراه رفت و آمد اطلاعات بخش های مختلف مدیریتی و حاکمیتی کشور قرار دارد.

اتفاقا به دلیل ماهیت این جایگاه، دبیر این شورا نه تنها در جریان اشکالات کشور قرار دارد بلکه موظف است برای درمان آنها با کمک وزارتخانه‌های ذیربط و کارشناسان مربوطه، راهکاری مناسب اجرایی تهیه نماید اما جلیلی اینگونه نیست که محتواهای تئوری خود را در قالب کتاب برنامه‌هایش رونمایی کند.

ب) برای اداره کشور چند قانون بالادستی وجود دارد که همه مسئولان کشور موظفند در آن راستا حرکت کنند؛ از جمله قانون بودجه که سالانه تهیه می شود، قانون برنامه که هر پنج سال یک بار توسط دولت تهیه و به تصویب مجلس می رسد و قانون چشم‌انداز 20 ساله که به تصویب رهبری انقلاب رسیده است. طبعا هر یک از 8 کاندیدای انتخابات یازدهم سکان اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، باید در راستای قانون برنامه پنج ساله و سند چشم‌انداز حرکت کند و نمی تواند هر برنامه‌ای را که دوست دارد، اجرا نماید؛ در حقیقت کاندیداهای ریاست جمهوری باید راهکارهای اجرایی خود را برای تحقق قانون برنامه و چشم‌انداز ارائه دهند در حالی که امروز دیده می شود برخی کاندیداها از برنامه‌هایی سخن می گویند که اجرای آنها بر خلاف قوانین بالا دستی کشور است و قاعدتا اگر بخواهند آن را اجرا کنند، نهادهای نظارتی باید در برابر ایشان مقاومت کنند.

ج) برخی کاندیداها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، می گویند که با برنامه‌ای بسیار کوتاه‌مدت و سریع‌الحصول می توانند مشکلات کشور را حل کنند! این در حالی است که فقط انتخاب کابینه و معرفی وزرای وزارتخانه‌ها به مجلس و رأی اعتماد وزرا حدود یک ماه و نیم به طول می انجامد! قطعا وعده‌هایی از این دست، مصداق نهی رهبری معظم انقلاب برای پرهیز کاندیداها از ارائه وعده‌های غیر واقعی به مردم است.

5. جلیلی از سابقه اجرایی برخوردار نیست هر چند در جهت‌گیری و عملکرد نشان داده مدیری پایبند به اصول و ارزش های انقلابی است

در باره این شبهه نیز چند نکته گفتنی است:

الف) بر اساس اصل 115 قانون اساسی کشور، رئیس جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی از جمله مدیر و مدبر بودن باشد. تشخیص این مهم بر عهده شورای نگهبان است. برای انتخابات یازدهم برخی از چهره‌های اجرایی کشور نیز ثبت‌نام کرده بودند اما شورای نگهبان با برداشت حداقلی از این قانون، فقط کاندیداهایی را که از امتیاز بیشتری برخوردار بودند تأیید صلاحیت کرد. جایگاه دبیر شورایعالی امنیت ملی بر اساس شرح وظایف وی اگر بالاتر از معاونین اصلی و اجرایی رئیس جمهور نباشد، قطعا کمتر از آنها نیست.

ب) بدیهی است که مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور به عنوان عالی ترین مدیر اجرایی کشور، فعالیت فیزیکی نیست بلکه مدیریت کشور و رتق و فتق امور برای اجرای بهتر قوانین است. از طرفی وظیفه دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی کشور سیاست‌گزاری، هماهنگی و به نوعی انجام امور اجرایی اقتضائی است. به تعبیر کارشناسان، این شورا نهادی است که وضع و اجرای قاعده را توأمان بر عهده دارد. با این وجود منظور از شورا در اینجا ترکیب مذکور نیست چرا که بدنه‌ کارشناسی، ساماندهی، هماهنگی و اجرا بر عهده‌ نهادی است که تحت اداره‌ نماینده‌ مقام معظم رهبری که عضو شورا نیز می‌باشد، در قالب نهاد «دبیرخانه» سازماندهی می‌گردد. دبیرخانه شورا از این جهت که در ارتباط دائمی با تمام نهادهای حاکمیتی کشور است و  آنها را در جهت اخذ و اجرای تصمیمات لازم‌الرعایه‌ شورا برنامه‌ریزی می‌کند، از هر دستگاه اجرایی دیگر متمایز است.

ج) یکی از مهم‌ترین ویژگی های شورایعالی امنیت ملی این است که موضوعات ارجاعی به این شورا دارای دو بُعد مهم «بحرانی بودن» و «ملی بودن» مسائل مورد بحث و بررسی در آن است. در حقیقت وقتی برخی امور کشور به دلایل ذاتی یا عارضی مانند تحریم‌ها یا حوادث غیر مترقبه و یا فتنه‌هایی از جنس کودتای سال 88، به‌طور عادی قابل حل و پیگیری نیست، به این شورا ارجاع می شود و طبعا توان اجرایی یک مدیر برای حل بحران ها بسیار بالاتر از توان اجرایی یک مدیر در وضعیت عادیست.

6. ستادهای جلیلی مانند ستادهای انتخاباتی معمول واجد اقلام تبلیغی پر رونق نیست

در این خصوص نیز باید گفت:

الف) اولین نکته این است که جلیلی از سال ‌ها قبل برای خود ستاد انتخاباتی تشکیل نداده است؛ ستادهای انتخاباتی جلیلی پس از ثبت‌نام وی تشکیل شد و بدیهی است سامان یافتن این ستادها به ویژه در استان ها کمی زمان ببرد. البته این خود یک حُسن و نشانه قانونمداری وی به حساب می آید که طبعا هوادارانش نیز از آن استقبال می کنند؛ با این همه شاهدیم که در همین فرصت کم ستادهای خودجوش مردمی در سراسر کشور با انگیزه بالا شکل گرفته است.

ب) در ستاد انتخاباتی جلیلی چنین فضایی حاکم نیست که بخواهد برای تبلیغات، هزینه چند صد میلیونی داشته باشد و ستادهای وی با محوریت پرداخت‌های مالی به افراد شکل نگرفته است؛ همه چیز در این ستادها بر اساس رابطه مردمی شکل گرفته و به هیچ‌وجه کمک‌های شبهه‌دار از کسی پذیرفته و به کسی پرداخت نمی شود.

بدیهی است در چنین وضعیتی، شاهد انتشار انواع و اقسام پوسترهای تبلیغاتی در تیراژ چند 10 میلیونی نباشیم؛ چرا که اساسا تفکر حاکم بر این ستادها چسباندن پوستر بر «دیوارهای مردم» نیست بلکه این ستادها به دنبال چسباندن پوستر کاندیدای اصلح خود بر «دل های مردم» هستند.

7. جلیلی کاندیدای اصلح است اما در نظرسنجی ها مقبولیت ندارد و برای جلوگیری از به قدرت رسیدن گزینه‌های جریان سازش باید صالح مقبول را برگزینیم!

این شبهه همواره از سوی جریانات خاص در انتخابات‌ها در خصوص کاندیداهای اصلح به عنوان یک اهرم فشار اعمال می شود اما در این باره هم چند نکته گفتنی است:

الف) معمول این نظرسنجی ها، نظرسازی است و نه نظرسنجی معتبر؛ در انتخابات سال 84 در حالی که گفته می شد احمدی نژاد فقط 4 درصد اقبال عمومی دارد اما در نهایت شاهد بودیم که وی یکی از دو نفر راه یافته به مرحله دوم بود. اساسا با استناد به این نظرسنجی ها نمی توان گفت که چه کسی مقبول است و چه کسی مقبول نیست.

ب) ترکیب اصلی آرای مردم در کشور ما معمولا در 48 ساعت پایانی رقابت‌های انتخاباتی رقم می خورد چرا که برنامه‌های تلویزیونی در تغییر نظر مردم تأثیر به سزایی دارد.

ج) حتی اگر بخواهیم در بازی نظرسنجی وارد شویم، نظرسنجی های معتبری که در حال حاضر وجود دارد نه تنها سعید جلیلی را با فاصله کم، نفر دوم افکار عمومی نشان می دهد بلکه بر اساس این نظر سنجی ها هر روز بر محبوبیت وی افزوده می شود.

 

د) اما در عین حال نباید از یاد ببریم که به تعبیر آیت‌الله مصباح «خدا منتظر نظرسنجی نمی ماند» و چنانچه هوادارن آقای جلیلی از اصول تخطی نکنند و بر تلاش خود بیافزایند، انشاءالله در مرحله اول کار را تمام خواهیم کرد. (هفته‌نامه 9 دی)


92/3/18
3:38 ص

علی رضا کوهکن نوجوان یزدی یکی از طرفداران دکتر جلیلی در ستاد انتخاباتی وی است.

کوهکن بدلیل محدودیت سنی قادر به شرکت در انتخابات نیست درعوض با استفاده ازهنرش برای نامزد مورد علاقه خود استفاده کرده است.

 


92/3/18
3:8 ص

 

مردم ایران با صدای شجریان افطار میکنند یا...؟/عکس
گرچه خود آقای شجریان با ارسال نامه ای به صدا و سیما و در جهت حمایت از فتنه گران در سال 88 اعلام کردند که " راضی به پخش آثار خود از صدا و سیما نیستند " اما جالب است که نظر رهبر انقلاب را درباره پخش صدای شجریان پیش از افطار بازخوانی نماییم.ایشان «ربنا»ی شجریان را اثری هنری می‌خواند که فاقد حس و حال مناسب برای اذان ماه مبارک رمضان است و بهتر است با نمونه‌های مسجدی جایگزین شود: «آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسب‌تر باشد.» آقای روحانی در مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری از عدم پخش صدای آقای شجریان که همه مردم ایران با آن روزه خود را افطار میکنند!؛ابراز ناخشنودی نمود!


92/3/18
3:2 ص

جلیلی به آذربایجان و اردبیل می رود
دکتر سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به 2 استان تبریز و اردبیل خواهد رفت.

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود شنبه به 2 استان آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد رفت.

به گزارش تسنیم، وی قرار است در این 2 استان در جمع مردم به بیان دیدگاه‌های خود بپردازد.


پیام رسان

+ سادگی و بی الایش بودن یکی از ویژگیهای تربیت شدگان مکتب انقلاب است



+ حاج سعید جلیلی! شهدا منتظرند...



+ بصیرت انتخاباتی...



مشخصات مدیر وبلاگ
 
حامیان نامزد جبهه پایداری[80]
 

این وبسایت در جهت حمایت از نامزد ولایت مدار و ارزشی جبهه پایداری ایجاد شده. در این وبلاگ به صورت روزانه آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات درباره این نامزد محترم ارائه خواهد گردید. * تا دولت ولایی، یک یاعلی تمام است. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ زندگینامه دکتر کامران باقری ‌لنکرانی : کامران باقری لنکرانی متولد 1344 در تهران و متاهل است. او سه فرزند دارد. وی دارای مدرک فوق تخصصی گوارش و کبد است کامران باقری لنکرانی در دولت نهم و کابینه اول احمدی نژاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. سوابق تحصیلی 1- دکترای عمومی دانشگاه شیراز 1368 2- فوق تخصص گوارش و کبد شیراز 1375 سوابق اشتغال 1- معاون آموزشی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 2- رییس بیمارستان نمازی شیراز 3- معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4- مدیر گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 5- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی 1- استادیار گروه داخلی از سال 1371 تا 1380 2- دانشیار گروه داخلی از سال 1380 تاکنون 3- عضویت در انجمن بین المللی پیوند کب، انجمن آمریکایی متخصصین گوارش، انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران 4- انتشار دو کتاب و مشارکت در تألیف دو کتاب دیگر 5- چاپ 22 مقاله پژوهشی به زبان انگلیسی و 4 مقاله پژوهشی خارجی در مجلات علمی پزشکی داخلی و بین المللی 6- تأسیس و سردبیری مجله الکترونیک پزشکی شیراز سال 1379 ( اولین مجله الکترونیکی پزشکی جمهوری اسلامی ایران) 7- ارائه مقالات پزشکی در شش کنگره خارج از کشور و تعداد زیادی از کنگره های داخلی 8- عضویت در هیئتهای ممتحن امتحانات دانشنامه فوق تخصصی گوارش و کبد، تخصصی اورژانس، پذیرش دستیار، امتحان جامع کارورزی،گواهینامه تخصصی داخلی 9- عضویت در کمیته اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ش 10-و امروز افتخار میکند که سخنگوی جبهه مردمی جبهه پایداری است


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
جبهه پایداری دکتر باقری لنکرانی ، جبهه پایداری دکتر لنکرانی جبهه پاداری رسانه های دشمن ، جدول پخش برنامه های تبلیغاتی دکتر جلیلی از رسانه ملی ، جدول پخش برنامه های دکتر جلیلی در صدا و سیما ، جدول پخش برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری دکتر جلیلی ، جرم مصباح عمار امام خامنه ای نامه طلاب سکولار ستاد قالیباف قم شب ، جریان قدرت و ثروت به دنبال حذف جلیلی ، جزوه تولیدی ستاد حوزی : سعید جلیلی چگونه می اندیشد؟ ، جلیل المله حافظ دیپلمات منافع هسته ای کاندیداها طالع تفال طبیب ، جلیلی به آذربایجان و اردبیل می رود ، جلیلی لنکرانی جبهه پایداری نیروهای انقلاب سخنگو گفتمان انقلاب اس ، جلیلی مستند ساز پول بلیط اشراف اقتصاد ولایت فقیه سیره رسانه ، جلیلی: اسلام ناب همان ولایت فقیه است ، جلیلی، مردی از جنس پایداری ، جنب و جوش دوباره اصلاح طلبان با روی کار آمدن دکتر روحانی ، جوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری مقام معظم رهبری حرم مطهر دولت اح ، چه کسانی دنبال حذف جلیلی هستند؟ ، حمایت از دکتر لنکرانی توسط تعداد کثییر از وبلاگ نویسان حامی دکتر ، حکومت وسیله اب و نان نیست سعید جلیلی حضرت علی ، خاطرات، خاطراتی از سعید جلیلی، دعوت از دکتر سعید جلیلی، بغداد، م ، خاطره‌ی حجت‌الاسلام پناهیان درباره شخصیت دکتر جلیلی حوزه علمیه د ، خبرنامه دانشجویان جبهه پایداری مصباح یزدی آیت الله دانشگاه تهران ، خط قرمزی پررنگ با جریان انحرافی داریم / پایداری تکلیف‌محور است ن ، در پاسخ روحانی: نظر مقام معظم رهبری درباره پخش ربنای شجریان ، دلایل حذف بخشی از مستند جلیلی ، دوران درخشان و برجسته مدیریت دکتر لنکرانی ، دولت نهم اصلاحات حلقه مدیریتی حزب الله تکنوکرات اقتصاد جبهه پاید ، دیدگاه دکتر لنکرانی درباره رهبری(خاطرات و نقطه نظرات درباره شیوه ، دکتر آقا تهرانی فتاح ستاد اصلح صابر نیوز باقری لنکرانی ، دکتر باقری لنکرانی آیت الله مصباح یزدی جبهه پایداری دستجردی کاند ، دکتر باقری لنکرانی جبهه پایداری کار آمدی آرمانگرایی ، دکتر باقری لنکرانی جلیلی انقلاب کاندیدا اصلح علامه مصباح ، دکتر باقری لنکرانی حماسه 92 ، دکتر باقری لنکرانی عدالت قرب الهی عبودیت ، دکتر لنکرانی ادب تواضع ائمه جمعه و جماعت شیراز ، دکتر لنکرانی از دانشمندانی جوانی درجه ی پروفسوری دانشگاه شیراز ا ، دکتر لنکرانی بسیجی جبهه دفاع مقدس ، دکتر کامران باقری لنکرانی انقلاب اسلامی جبهه پایداری دانشجو طلاب ، رئیس جمهور با اخلاص، با نشاط، شاداب، شجاع، مردمی و انقلابی ، رئیس جمهور شهرستانی ، رئیس جمهور ولایی کابینه ولایی دکتر باقری لنکرانی ، رئیس جمهوری چون رجائی ، رسالت انقلابی اسلامی تقابل با نظام سلطه ، رساله دکترا بوی قرآن سعید جلیلی اندیشه سیاسی استشهاد علم الهدی ، رفتن زود هنگام لنکرانی آمدن دیر هنگام جلیلی تخریب کاندیدا جبهه پ ، روح الله حسینیان فتنه جبهه پایداری رهبری ولایت فقیه ولایتی انقلا ، ریشه ی همه ی فتنه های این سال ها به خاطر دلبستگی برخی ها به رابط ، رییس جمهور باید با اخلاص ، با نشاط ، شاداب ، شجاع، مردمی و انقلا ، زندگی نامه دکتر لنکرانی؛از مبارزات انقلابی و ارتباط با علما و مر ، ساندویچ دکتر شام باقری لنکرانی ، سخنرانی دکتر کامران باقری لنکرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز ، سراغ کسانی باید رفت که از پست های دنیایی فراری است آیت الله خوشو ، سعید جلیلی امام معاش استقامت ، سعید جلیلی مکلف به کاندیداتوری لنکرانی جبهه پایداری لنکرانی رجا ، سفری پرکت دکتر باقری لنکرانی جبهه پایداری ، سلحشور حامی جلیلی فرهنگ مناظره حیات طیبه یوسف پیامبر حداد عادل ، سوابق علمی و کاری دکتر جلیلی ، سکاندار کشتی انقلاب استاد دانشگاه هامبورگ ، سکولاریسم پنهان در برنامه کاندیداها دکتر باقری لنکرانی آرمان گرا ، شجاعت جلیلی عزت ایران مذاکرات هسته ای ابهت دین حوزه امام مهدی ، شرایط نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری از دیدگاه مقام معظم ره ، شهرداری سابقه اجرایی‌ وزارتی چیزی رجائی باهنر هاشمی مجلس دولت ، شهید حسن باقری شجاع نترس مقاوم در برابر دشمنان قوه مجریه ، طالب‌زاده و طالبی فیلم تبلیغاتی لنکرانی را کلید زدند اسلام شهر ، طراوت پور: جلیلی حرص قدرت ندارد ، عدالت خواهی مبارزه با مفاسد سیاست زدگی جوان گرایی تفکر جهادی ، علامه مصباح اگرحضور افراد موجب شکسته شدن آرا شود،باید کناربروند ، علامه مصباح یزدی زاکانی جبهه پایداری ، علی رضا کوهکن نوجوان یزدی یکی از طرفداران دکتر جلیلی در ستاد انت ، علیرضا قزوه شاعر و هنرمند انقلابی مسئول ستاد هنرمندان جلیلی ، عکس یادگاری جلیلی قبل از عملیات کربلای 5 و 4 ، فردا فتنه عمیق تری در پیش است امام خمینی علامه مصباح مشروطیت انق ، فیلم: گزارش جالب 20:30 از شیوه سفرهای خارجی دکتر جلیلی ، قدر حضرت آیت الله مصباح یزدی جبهه پایداری دکتر باقری لنکرانی مقا ، قدر دانی از حضرت آیت الله مصباح نامزد اصلح دکتر باقری لنکرانی ، قدر رهبری کیفر الهی ، گزارش تصویری سفر جلیلی به روستای ما خانواده ی شهدا و ایثارگران ا ، گزارش عملکرد دکتر لنکرانی در وزارت بهداشت دولت نهم ، گفتمان سوم تیر دکتر جلیلی دکتر لنکرانی ، گفتمان مقاومت، گفتمان سازش مشائی هاشمی جلیلی لنکرانی ، ما ایستاده ایم دکتر لنکرانی گفتمان انقلاب اسلامی ، ما ایستاده ایم گفتمان انقلاب اسلامی مقاومت علیه سازش ، ماباید در خدمت انقلاب باشیم نه انقلاب در خدمت ما ، مار خوش خط و خال فتنه این بار چه رنگی است؟ ، متن حکم مقام معظم رهبری به سعید جلیلی شورای عالی امنیت ملی ، مجادله ولایتی و جلیلی درباره پرونده هسته‌ای صدام قطعنامه مناظره ، محمد سلیمانی، سید محمود نبویان، صادق محصولی، روح الله حسینیان، ا ، مدیریت کشور فقط منحصر در تهران دکتر باقری لنکرانی جبهه پایداری م ، مشرق روحانی حزب موتلفه اسلامی ، مشروح سخنان مهم پناهیان در همایش انتخاباتی دکتر جلیلی اقتصاد ، مصداق ایستادگی ، مقام معظم رهبری استاد شهید مطهری علامه طباطبایی استاد مصباح ، مقاومت و پیشرفت دکتر جلیلی ، مناظره یا مبارزه جلیلی ، مهدیه تبریز دکتر باقری لنکرانی ، موسسه امام کاهش جمعیت فرزند کمتر فرهنگ قالیباف هشدارهای رهبری ری ، نامزد اصلح برای ریاست جمهوری از نگاه رهبر حکیم انقلاب ، نامزد اصلح جبهه پایداری فتنه 78 تکلیف ولایت فقیه سردار دکتر لنکر ، نامه 2200 دانشجو و طلبه علامه مصباح مورد اعتمادترین برای شناخت ا ، نخبگان دربار?ه دکتر جلیلی هنرمندان قزوه میرباقری میرشکاک خزعلی ب ، نخبگان طلاب دانشجویان حزب الله مصباح یزدی دکتر لنکرانی بصیرت حکی ، نسبت دادن افراط‌‎گری ازسوی عافیت‌طلبان تکلیف را ساقط نمی‌کند تکل ، نظام اسلام امریکایی در کشور حاکم انتخابات شورای نگهبان ، نقطه ضعف مشترک همه دولتها عدم باور به حاکمیت اسلام ولایت فقیه نم ، نیروهای کارآمد انقلاب رهبر معظم انقلاب ، همدل و همراه رهبر دکتر باقری لنکرانی قوه مجریه مشاور امین ولایی ، همه از یک گفتمانیم دکتر لنکرانی دکتر جلیلی ، همه توطئه های استکبار برای مقابله با ولایت فقیه علامه مصباح ، هنر انقلاب در میدان/ شعر استاد «میرشکاک» در حمایت از «گفتمان مقا ، وحدت مقبول علامه مصباح یزدی 72 تن لشکر یزید زرتشتی گری هویت ملی ، وظیفه رأی مسند نشینی سعید جلیلی فاجعه‌ ریاست جمهوری کیهان لندن ، ولایت فقیه، آماج فراماسونری جدید ، ولایت مدار، مدبر، مقاوم، مومن ، کابینه کارآمد با چهره های غیر مطرح دکتر باقری لنکرانی جبهه پایدا ، کار ما تمام نشده است بلکه تازه شروع شده است سعید جلیلی ، کتاب جدید دکتر باقری لنکرانی تحلیلی بر شاخص توسعه انسانی در ایرا ، کسانی که حرف از سازش با اسرائیل می زنند صلاحیت حضور در انتخابات ، کسی رهبر به جز سید علی نیست سعید جلیلی ، کوتاهی رئیس جمهوری که صلاحیت نداشت فساد گناه شریک رای دادن ، آخرین توصیه آیت الله خوشوقت به لنکرانی چه بود دولت جای مبارزه با ، آقای باقری خودشان بسیجی هستند مقام معظم رهبری ، آیا جلیلی همان احمدی نژاد دوم است؟ ، آیت الله خوشوقت اصلح فراری از مسئولیت قدرت ، آیت الله خوشوقت سرباز واقعی ولایت ، آیت الله مصباح جلیلی راحت طلبان تهمت ملامت عافیت طلب راحت طلب ، آیت الله مصباح فرمودند آقای لنکرانی حزب اللهی به تمام معنا است ، آیت الله مصباح: مهم‌ترین ویژگی یاران پیامبر(ص) سرسختی و قاطعیت ا ، آیت الله موحدی کرمانی، انتخابات ریاست جمهوری، خطبه نماز جمعه لقم ، آیت الله موسوی جزایری دکتر لنکرانی آیت الله مصباح عتقاد راسخ ، آیت‌الله کعبی: تخریب آیت‌الله مصباح حرکتی ضدانقلابی و خلاف شرع و ، اتاق سعید جلیلی اتاق جنگ! دانشگاه امام صادق مهدوی کنی تکلیف جبهه ، اخلاص و زی مردمی، حشر و نشر با نخبگان، دغدغه نقاط محروم ، استاد مصباح حمایت از ولایت خود غیر خودی فتنه گران ، استقامت، پایداری، مقاومت نشانه قدرت رئیس جمهور ، استقبال غیر منتظره از دکتر باقری لنکرانی ، اسکندری: لنکرانی برای دولت نهمی ‎ها الگو بود جبهه پایداری دولت ن ، اصلح فقط یک نفر است صالح خیانت کشور ، اصلح کسانی که از این کار فرار میکنند ادنبال اصلح نروید حمایت نکن ، اصولگرایان چندگام به وحدت نزدیک شدند کناره گیری حداد عادل به نفع ، اطلاعیه ستاد عهد (حامیان جلیلی) درخصوص رابطین استانی جبهه پایدار ، اعترافات جالب ویکی پدیا درباره دکتر سعید جلیلی ، اعضای کابینه دولت دکتر روحانی و چند سوال ، اگر لنکرانی نمی تواند پس چه کسی می تواند؟! دکتر پرویزداوودی ، امام به ما یاد داد؛ باید از عمل به وظیفه خوشحال بود و به نتیجه ک ، امروز به برکت ولایت فقیه نظام ما به رشد و تعالی رسیده دکتر لنکرا ، انتخاب اصلح اطمینان مقام معظم رهبری انتخابات بصیرت جمهوری اسلامی ، انتخاب اصلح تکلیف الهی ، انتخابات حماسه حضور و عزم ملت ، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات 92، خاطرات، خلاقیت، دستگیری ریگی ، انرژی هسته ای از توقف و سازش تا ایستادگی و پیشرفت ، انصراف کاندیدا دکتر لنکرانی تشکل سیاسی جبهه پایداری گفتمان انقلا ، انقلابی بودن، نشانه بارز برای مدیریت کشور دکتر باقری لنکرانی جبه ، اهل استقامت و اهل ایستادگی باشید دکتر لنکرانی جلیلی مقام معظم ره ، اهل ایستادگی باشید معیار استقامت مقام معظم رهبری ، ایت الله کعبی مسئول کمیته روحانیون و علیرضا قزوه کمیته فرهنگ و ه ، باقری لنکرانی استاد تمام پروفسور دانشگاه شیراز صابر نیوز ، باقری لنکرانی جبهه پایداری ولایت مدارانه اجماع قاطع نظام مقدس جم ، باید سراغ کسانی رفت که از کسب پست های دنیایی فرار می کنند اصلح ، برادر زن هاشمی مخالف جلیلی تمسخر کارگزاران مرعشی حزب ، بشار اسد سوریه ارتش آزاد مصباح ایران الجزیره سیدحسن نصرالله ، بصیرت و پایداری در جبهه دفاع مقدس و در جبهه دفاع از نظام ، بیانیه حمایت وبلاگ های حامی دکتر جلیلی از دکتر لنکرانی جبهه پاید ، بیانیه مومنانه دکتر لنکرانی و اعلام انصراف از کاندیداتوری ، بیوگرافی منتشرنشده دکتر سعید جلیلی ساده زیستی دفاع مقدس دانشگاه ، پاسخ به هفت شبهه انتخاباتی درباره جلیلی ، پایداری باقری لنکرانی جبهه ریاست جمهوری کاندیدا ، پدر سعید جلیلی در مراسم حامیان مردمی جلیلی در مشهد شرکت کرد. ، پوستر: کدام کاندیداها می توانند گفتمان مقاومت را در انتخابات پرچ ، پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند ، تئوریسین‌های اقتصاد مقاومتی در کجای انتخابات هستند؟ ، تبیعت از رهبری رقیب قابل اعتماد علامه مصباح یزدی ، تقابل جبهه مقاومت و سازش در انتخابات پیش رو ، جامعه دانشجویی دکتر باقری لنکرانی اساتید حوزه و دانشگاه ، جبهه پایداری آیت الله خوشوقت جمع بهتر دکتر باقری لنکرانی ، جبهه پایداری اصول ارزشها مبارزه با فتنه اصول گرایان ، جبهه پایداری باقری لنکرانی حمایت کمپین ولایت مدارتکلیف شرعی طرفد ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار شین مثل شعور در انتظار آفتاب حجت الاسلام والمسلمین یوسف ذوالفقاری آهنگ سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani *** سلام *** جاده های مه آلود قیدار شهر جد پیامبراسلام هواداران وب نوشته مهدی میانجی انتخاب اسلامی اسپایکا خاطرات دکتر بالتازار وب سایت شخصی مهران حداد__M.Hadad personal website تراوشات یک ذهن زیبا المهدی قزوین آبیک 1450 ریحانة المصطفی مرام و معرفت هدهد شهریار کوچه ها عشق پنهان Manna وبلاگ شخصی محمد حدیث نفس حماسه سیاسی ستاره سهیل آتیه سازان اهواز نوری چایی_بیجار باکری میاندوآب منتظر باران سکوت پرسروصدا لبیک یا حسین تشنه دیدار بهار عشق پایگاه شهیددکترچمران-چریان عدالت جویان نسل بیدار جمله یاور 313 .:: پـــــر شکســــته ::. شاعر پروانه ها ASSH سکوت باران عشق یعنی ح ، سین ، یاء و نون مقاله های تربیتی vagte raftan بدا به یاد شهیدحجت ا...رحیمی ثانیه ها... 14خورشید مطلع عشق mamantala عالم آسمان آبی your memoirs شورای شهراندیشه حماسه92 جوانان حامی دکتر باقری لنکرانی طلاب ارزشی صابر نیوز رجا نیوز تبیین جوان عصر انقلاب کمپین دعوت از دکتر لنکرانی برای انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مصباح ی بی باک 598 سایت شخصی دکتر باقری لنکرانی(پروفای حماسه 92 انقطاع وبلاگ نویسان همدانی حامی دکتر لنکرانی تنهـــــایــــے اصلح دوران کمپین حامیان دکتر باقری لنکرانی کامران لنکرانی ـ حامیان دکتر لنکرانی حامیان دکتر لنکرانی حامیان دکتر باقری لنکرانی در تنکابن حامیان دکتر لنکرانی حامیان دکتر لنکرانی اسفراین حامیان دکتر لنکرانی استان فارس حامیان دکتر لنکرانی شیراز جنبش جوانان حامی دکتر باقری لنکرانی رئیس جمهور شهرستانی کمپین حامیان جبهه پایداری و دکتر لنکران& جوانان حامی دکتر لنکرانی استان همدان حامیان دکتر لنکرانی در خراسان جنوبی جوانان ولایی بناب ـ حامیان دکتر لنکرانی وبلاگ نویسان حامی دکتر لنکرانی شهر همدان سرداران فاطمی ـ حامیان دکتر لنکرانی رهروان شهید پایان تنهایی( حامی دکتر لنکرانی) حامیان جبهه پایداری حامیان جبهه پایداری آمل شبکه خبری تحلیلی پایداری دیگران پایگاه جامع عاشورا قراراگاه سایبری سفیران نور اصلحیت نسل سوم اخبار و اطلاعات حوزه جنگ نرم حامیان مردمی جبهه پایداری ستاد طلاب و دانشجویان حامی دکتر جلیلی خراسان جنوبی جزتو

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       

divimg id=